Rugsėjo 28 d.

Važiuojame testuoti žemėlapio – ar teisingai jame sužymėti takai.   O jeigu rimtai – tai į jau pažįstamą kampą Los Roques (kelias TF-21).  Tąsyk skubėdami į El Teide mes čia nesustojome.  Maršrutėlis Nr. 3 nedidelis, bet labai įspūdingas:  tokių uolų galinga ranka primėčiusi šen bei ten.

Aišku, visa tai eksponuojama turistiniuose bukletėliuose, bet pačiam sudalyvauti smagiau.   Ant vienos uolos kybo alpinistai.  Marso kronikų peizažas – sugriautos marsiečių šventyklos.  Pasivaikščiojimas uolų parke nužymėtu takeliu problemų nesukėlė.  Mes kaip civilizuoti turistai prasiėjome takeliu, nufotografavome ką reikia, nusifotografavome kur reikia, pažiopsojome į driežiukus.

Pavažiavome galeliuką – Vytas turėjo norą pasivaikščioti tokia dykyne.  Radome stovėjimo aikštelę kiek anksčiau, nei derėjo.  Nuėjome tolyn nuo kelio, apsukome ratą aplink įspūdingą akmenyną.

Ir tik kai pabodo goglinėti aptikome gražutėlį taką, vinguriuojantį tolyn link stačių uolų.  Ten aplink El Teidę yra susiformavęs lyg ir koks dubuo, geroku atstumu nuo kalno, kaip iš toli matosi – įspūdinga vieta.

Laiko, tačiau, buvo likę nedaug, turėjome grįžti.  Takelis mus atvedė anaiptol ne į tą aikštelę, kur buvome palikę automobilį, kiek tolėliau.  Paguoda tik ta, kad iki kalnų grandinės vis tiek laiko nebūtų užtekę.  Galima palei visą to „dubens“ kraštą nužygiuoti nuo Paradores Canadas del Teide  iki Las Canadas Del Teide, tik kokių 15 kilometrų – vaizdai turėtų būti stulbinantys.  Tačiau paskui reikės gi grįžti prie mašiniuko.  Tuo pačiu maršrutu – arba plentuku.  Hm? Atstumas nemažas, kelias siauras ir gan daug automobilių.

Auga ten tokie augalai – didžiulės žvakės aplipusios raudonais žiedeliais.  Paskui žiedeliai nužydi, vėjas išpusto jų lakštelius, lieka siūbuoti tik išblukinti skeletai.

TF-21 – jokių atitvarų, jokių greičio ribojimo ženklų, per vidurį punktyrinė linija  – važiuok kaip nori, lenk kiek nori, nusiridensi – tavo problema. Visa tai 2 km virš vandenyno lygio. Ir niekas neskuba.

El Portillo.  Turizmo centras.  Gaisrinė.  Pirmosios pagalbos stotis.  Baikerių baras.  Kaimo užeiga.  Mergelės Marijos altorėlis,  didžiulis narvas linksmai klegančių geltonų paukštukų. Kepsnys 7,6€, krevetės 5,6€, dar vynas – viso mums abiems 17,25€.  Dienos pietūs 11-12 €.  Yra ir savitarnos salė.